Kamis, 03 Desember 2015

Harga Asus ZenPad Theater Edition

Harga Asus ZenPad Theater Edition - Audio adalah kelebihan utama yang ditawarkan oleh ZenPad Teater Edisi dengan teknologi tertanam digabungkan dengan Sonic Master dan DTS HD Premium Sound. Asus juga termasuk perlindungan Audio mana terdapat 6 orang yang terdiri daripada 4 orang + 1 pembesar suara tengah dan subwoofer. Cover Audio dilengkapi dengan kapasiti bateri yang serba lengkap untuk 2300mAh.

Asus ZenPad Teater Edisi dilengkapi dengan skrin sentuh 7 inci 1280 x 800 piksel dengan teknologi IPS panel (Dalam Plane Switching) kapasitif responsif dan menawarkan sudut tontonan yang luas. Harga Asus ZenPad Theater Edition  telah menggunakan sistem 5,0 operasi Android dengan pembalut yang terkini antara muka Lollipop ZenUI, sama seperti produk Asus lain.

Dapur landasan sektor, Harga Asus ZenPad Theater Edition  menawarkan prestasi tinggi dengan bergantung kepada sokongan pemproses Intel Atom x3 C3230RK quad-teras berjalan pada kelajuan 1.2GHz ditambah pula dengan 2GB memori dan grafik dipertingkatkan dari Mali-450MP4 untuk menyokong prestasi. Prestasi tablet yang terhasil cukup untuk pengkomputeran harian.

sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-asus-zenpad-theater-edition.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar